Google Ads

Πως να αφαιρέσετε τα Payment Portals από το Google Analytics σας!

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Μπορούν τα Payment Portals να «κλέψουν» τον τζίρο σας στο Analytics;

Ο τζίρος ενός e-shop παίζει το σημαντικότερο KPI τόσο για έναν Performance Manager, στην προσπάθειά του να κάνει την καλύτερη δυνατή στρατηγική, όσο και για το ίδιο το εμπορικό τμήμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η κάθε αγορά που πραγματοποιείται και καταγράφεται στο Google Analytics, δίνει υπεραξία στην αντίστοιχη πηγή από την οποία προήλθε, κάτι που μας επιτρέπει στη συνέχεια να βελτιώσουμε τη στρατηγική μας βάσει έγκυρων, πλέον, δεδομένων.

Αναλύοντας τη Source/Medium λίστα, ένα σύνηθες πρόβλημα είναι να εμφανίζονται τα payment portals ως πηγές τζίρου. Σκοπός του άρθρου είναι να δώσει οδηγίες με απλά βήματα για την αφαίρεση των payment portals, ώστε να γίνεται σωστή καταγραφή του τζίρου στις αντίστοιχες πηγές.

Βήματα πως να αφαιρέσετε τα Payment Portals από την Source/Medium λίστα:

1. Στον αντίστοιχο λογαριασμό Google Analytics επιλέγετε το tab Admin.

2. Στα Property Settings από το παράθυρο “Data collection and modification” επιλέγετε Data Streams

3. Κάνετε κλικ στο Data stream που θέλετε να γίνει η αλλαγή.

4. Πλοηγηθείτε στο παράθυρο και πατήστε Config tag settings.

5. Στη νέα καρτέλα που εμφανίζεται, πατάτε show more και στη συνέχεια List unwanted referrals.

6. Στο πεδίο Domain συμπληρώνετε τα δικά σας payment portals, όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα:

7. Τελευταίο βήμα, πατάτε πάνω δεξιά Save.

 

Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζουμε ότι ο καταγεγραμμένος τζίρος θα πάει στη σωστή πηγή.

 

Σημείωση: Οι σωστές καταγραφές θα εμφανίζονται από αυτή την ενέργεια και μετά, καθώς δεν είναι εφικτό να αντλήσουμε πληροφορίες για το ποιες ήταν οι πραγματικές πηγές του τζίρου.

Picture of Maria Kyriakidou

Maria Kyriakidou