Digital Marketing

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσω τα προϊόντα μου online;

Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Έχετε αποφασίσει ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρον τις δυνατότητες και τα οφέλη που προσφέρει το ecommerce; Είστε στο στάδιο που προσπαθείτε να στήσετε μια δυνατή παρουσία online για την επιχείρησή σας;

Ψάχνετε τους καλύτερους τρόπους να χτίσετε τις δικές σας διαφημίσεις προϊόντων online; Σας έχουμε καλά νέα! Είστε στο κατάλληλο μέρος για να βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

Οι διαφημίσεις προϊόντων online είναι μια πολύ αποδοτική στρατηγική για να αυξήσετε τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία που υπάρχουν και ξεκινήστε. Δεν γίνεται να λείπουν τα δικά σας προϊόντα από τις διαφημίσεις του διαδικτύου!

Πάμε λοιπόν, να δούμε παρακάτω τους καλύτερους τρόπους να διαφημίσετε τα προϊόντα σας online.

Διαφημίσεις προϊόντων: οι καλύτεροι τρόποι για διαφήμιση online

  1. Διαφήμιση μέσω Google

     

Ποιος είναι εκείνος που δεν έχει πει τη φράση «Google is my best friend»; Αδιαμφισβήτητα, η Google αποτελεί ένα είδος «πολυεργαλείου» για τους περισσότερους στην καθημερινότητά τους.

Είναι βέβαιο, ότι πριν από οποιαδήποτε απόφαση θα συμβουλευτούν πλέον αυτήν τη μηχανή αναζήτησης.

Έτσι λοιπόν, αξιοποιήσετε τους τρόπους για διαφημίσεις προϊόντων στη Google με τα Google Ads.

Καταρχάς, είναι πολύ σημαντικό τα δικά σας Google Ads να «κυριαρχήσουν» τόσο στο Search όσο και στο Display. Πρέπει να στοχεύσετε σε έναν πετυχημένο συνδυασμό.

Tα Google Ads είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, όταν κάποιος χρήστης αναζητήσει κάποια λέξη κλειδί.

Αν έχετε προσέξει, κάθε φορά που αναζητάτε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία στην Google, εμφανίζονται κάποιες διαφημίσεις.

Μπορούν να είναι κείμενο, εικόνες ή βίντεο προϊόντων (Google Shopping Ads) κ.ά.

Ο ανταγωνισμός όμως είναι τόσο μεγάλος που κινδυνεύτε να «χαθείτε» μέσα στις άπειρες επιλογές του κοινού.

Για αυτό, όσο ποιοτικά και αν είναι τα προϊόντα σας, αν το κοινό σας δεν μπορεί να σας εντοπίσει δεν θα έχετε ποτέ τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Είναι πολύ σημαντικό να βελτιστοποιήστε το website σας και τις διαφημίσεις σας σε όλους τους τομείς. Εκμεταλλευτείτε το SEO και τα keywords, για να αποκτήσετε μια υψηλή κατάταξη στη δημοφιλή αυτή μηχανή αναζήτησης.

H Google προσφέρει εργαλεία με σημαντικά δεδομένα και μετρήσεις για να παρακολουθείτε την «εμφάνισή» σας στη μηχανή αναζήτησης, δίνοντάς σας συμβουλές για πιθανές βελτιστοποιήσεις.

Επίσης, γνωρίζετε ότι η Google διαχειρίζεται και άλλους ιστοτόπους όπως τα Google Maps, Gmail κ.λπ.

Ειδικά το Google Maps είναι ένα μέσο που χρησιμοποιεί η πλειονότητα των ανθρώπων και για αυτό είναι απαραίτητο να εντάξετε την παρουσία σας εκεί.

  1. Social Media Marketing (Facebook – Instagram – YouTube – LinkedIn – Twitter Ads)

Okay, δεν γινόταν να αρχίσουμε διαφορετικά. Οι διαφημίσεις προϊόντων στα social media έχουν κατακλείσει όλες τις αρχικές σελίδες και την ροή τους.

Είναι βέβαιο, ότι οι περισσότεροι από εσάς έχετε δει στο καθημερινό σας «scrolling» σε κάποιο social, τις αμέτρητες αναρτήσεις για την προώθηση προϊόντων.

Έτσι, πρέπει οπωσδήποτε να στήσετε και εσείς μια δυναμική παρουσία στα social όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter ή και το Tik Tok, για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας. Φτιάξτε τα επαγγελματικά σας προφίλ και go on!

Αναρτήστε στοχευμένα, καλοφτιαγμένα και με content posts και stories που να διαφημίζουν τα προϊόντα  σας. Δημοσιεύστε teasers που να ενημερώνουν το κοινό για νέα προϊόντα και άλλα.

Ακόμη, μια καλή πρακτική είναι να συνεργαστείτε με Influencers για να διαφημίσουν τα προϊόντα σας, αφού ξέρουν ακριβώς πως να επηρεάζουν το κοινό.

Είναι πολύ χρήσιμο να χτίσετε ένα engagement με τους πελάτες-κοινό σας.

Επίσης, χρήσιμο είναι να παρακολουθείτε και τις μετρήσεις από τις αποδόσεις που έχουν τα προφίλ σας στην κάθε πλατφόρμα, για να είστε σε θέση να γνωρίζετε τι απήχηση έχετε.

Προσοχή! Δεν είναι όλα τα social για κάθε κοινό. Εννοείται, ότι θα έχετε κάνει έρευνα για το κοινό που σας ενδιαφέρει.

Για παράδειγμα, αν τα προϊόντα σας αφορούν νεανικό κοινό μπορείτε να τα διαφημίσετε μέχρι και από βίντεο στο Tik Tok, ενώ σίγουρα μια διαφήμιση στο Twitter θα ήταν fail.

Βρείτε νέους πελάτες ακριβώς στο «μέρος» που περνούν τις περισσότερες ώρες τους.

Εκτός από τη σημαντική παρουσία που πρέπει να έχετε στα social media πρέπει να εκμεταλλευτείτε για τις δικές σας διαφημίσεις προϊόντων τις επιλογές από Ads κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Όλα τα social που βλέπετε στον συγκεκριμένο μεσότιτλο διαθέτουν και πολλές επιλογές από Ads.

Σκεφτείτε πόσους νέους πελάτες θα βρείτε αν την ώρα που «σκρολλάρουν» στο Facebook ή βλέπουν ένα βίντεο στο YouTube «πεταχτεί» μπροστά τους η διαφήμιση με τα δικά σας προϊόντα.

Οι διαφημίσεις αυτές λειτουργούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να προτείνονται στον κάθε χρήστη με βάση τις προτιμήσεις του.

Εσείς ανάλογα με το κοινό-στόχο σας, το budget και τους επιθυμητούς στόχους σας, θα αποφασίσετε και την κατάλληλη πλατφόρμα να δημοσιεύσετε τις διαφημίσεις σας.

Φυσικά, μπορείτε να συνδυάσετε και παραπάνω από μια πλατφόρμα.

Όπως και με τα Google Ads μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεων σας.

  1. E-mail Marketing

Το E-mail Marketing αποτελεί μια καλά ριζωμένη στρατηγική marketing με θετικά αποτελέσματα.

Μπορείτε να ενημερώνετε το κοινό σας σχετικά με νέα, εκπτώσεις, προσφορές κ.λπ. μέσω newsletter ανά πάσα στιγμή.

Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το email τους για επαγγελματικούς λόγος, οπότε τα τσεκάρουν καθημερινά.

  1. Marketplaces

Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε τα Marketplaces. Τα Marketplaces είναι ένα είδος «ψηφιακών εμπορικών τόπων» στα οποία μπορείτε να βάλετε τα προϊόντα σας.

Στις πλατφόρμες αυτές όπως το Skroutz, το BestPrice κ.λπ. μπορείτε να πουλάτε όλα σας τα προϊόντα.

Το βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι, επειδή είναι ήδη πολύ γνωστά, έχουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και πελατών που τα εμπιστεύονται.

  1. Συνεργασίες με άλλα brands

Αν θέλετε να διαφημίσετε τα προϊόντα σας σε ένα έτοιμο και αξιόπιστο καταναλωτικό κοινό, επιδιώξτε να ξεκινήσετε συνεργασίες με ήδη επώνυμα brands.

Τα brands που είναι ήδη επιτυχημένα και έχουν κατακτήσει την επιθυμητή αναγνωρισιμότητα, μπορούν να βοηθήσουν την προώθηση των δικών σας διαφημίσεων.

Μια συνεργασία με ένα τέτοιο brand θα «προσδώσει» και στις δικές διαφημίσεις προϊόντων μια αίσθηση αξιοπιστίας και ποιότητας.

Οι καταναλωτές θα θεωρήσουν ότι, αφού η όποια εταιρεία συνεργάζεται με το αγαπημένο τους brand είναι εξίσου reliable.

 

Η συνεχής εξέλιξη και βελτίωση στις διαφημίσεις προϊόντων online πρέπει να αποτελεί τη βασική σας στρατηγική digital μάρκετινγκ.

Οποιαδήποτε επιχείρηση δεν προωθεί διαφημίσεις online ή έχει μια μέτρια εμφάνιση online, θεωρείται από τους περισσότερους καταναλωτές παλιομοδίτικη και αναξιόπιστη.

Χρησιμοποιείστε όλα τα παραπάνω «όπλα» και γίνετε αξιόπιστοι στα μάτια των δυνητικών πελατών σας!

Picture of Elena Bouih

Elena Bouih