Πώς θα βρείτε την καλύτερη εταιρεία για SEO για εσάς
Το SEO είναι μια πολύ σημαντική επένδυση για κάθε εταιρεία που θέλει να έχει δυνατή διαδικτυακή παρουσία. Βέβαια, είναι λογικό να μην γνωρίζετε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με αυτό, καθώς πρόκειται και για μια περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία. Επομένως, το να κάνετε SEO μόνοι σας θα απαιτούσε πολύ χρόνο για διάβασμα, πειραματισμό και μία ιδιαίτερη εξοικείωση με την τεχνολογία.
Αν το budget σας το επιτρέπει είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε μια εταιρεία που ειδικεύεται στο Search Engine Optimization, με επαγγελματίες που θα σας καθοδηγήσουν σωστά. Φυσικά, το να κάνετε τη σωστή επιλογή είναι το πιο δύσκολο κομμάτι καθότι το SEO είναι από τους «μαραθώνιους» των εργασιών που πρέπει να γίνονται για μία ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Συνεπώς, πρέπει να επιλέξετε εταιρεία με την οποία να νιώθετε άνετα να συνεργάζεστε.
Εμείς έχουμε συγκεντρώσει μερικά tips που πιστεύουμε ότι θα σας βοηθήσουν στην αναζήτησή σας.
Τα χαρακτηριστικά μιας καλής εταιρείας για SEO
Δεν πρέπει να αναζητήσετε εταιρείες μόνο με βάση το αν θεωρείτε ότι είναι οι καλύτερες που υπάρχουν (ενδεχομένως επειδή έχουν καλές κριτικές). Το ζητούμενο είναι να βρείτε μια εταιρεία για SEO η οποία θα μπορεί να ανταποκριθεί στις δικές σας ανάγκες. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που είναι βασικά και που μια καλή εταιρεία για SEO σίγουρα θα έχει. Μερικά από αυτά είναι τα εξής:
- Σύγχρονες τεχνικές
Οι καλοί επαγγελματίες του κλάδου γνωρίζουν τις σύγχρονες τεχνικές που πρέπει να ακολουθήσουν. Εκτός αυτού, είναι πάντα ενημερωμένοι για τις αλλαγές και τα καινούργια δεδομένα της βιομηχανίας, πράγματα για τα οποία λογικά θα κάνουν και posts στα social media ή στα blogs τους.
- Ομάδα ειδικών
Μια καλή εταιρεία θα έχει και μια αποτελεσματική ομάδα ειδικών. Κάθε ένας θα δραστηριοποιείται στον τομέα που γνωρίζει καλά, καθώς η διαδικασία περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά κομμάτια.
- Χρησιμοποιεί σωστές τακτικές και διακρίνεται από διαφάνεια
Οι black hat τακτικές δεν έχουν καμία θέση σε μια καλή εταιρεία που δραστηριοποιείται στο κομμάτι του SEO. Αν μια εταιρεία σας υπόσχεται ταχύτατα αποτελέσματα και εγγυημένη πρώτη θέση στις αναζητήσεις, επειδή γνωρίζει τα μυστικά του αλγόριθμου της Google, τότε κάτι πηγαίνει λάθος.
Είναι καλύτερο να εμπιστευθείτε μια εταιρεία που σας περιγράφει με ειλικρίνεια όλη τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει και που χαρακτηρίζεται από διαφάνεια. Δηλαδή, που θα σας εξηγεί με ξεκάθαρο τρόπο όσα κάνει, ώστε να μπορείτε και εσείς να παρακολουθήσετε τη διαδικασία. Αυτό το στοιχείο καθιστά απαραίτητο το επόμενο…
4. Προσωπικότητα
Σύμφωνοι, το τεχνικό know-how και τα σταθερά αποτελέσματα είναι πολύ σημαντικά. Ωστόσο, η προσωπικότητα των ανθρώπων με τους οποίους θα συνεργαστείτε είναι εξίσου σημαντική. Οι επαγγελματίες αυτοί θα πρέπει να σας ακούν, να σας κατατοπίζουν και να βρίσκουν λύσεις μαζί σας. Παράλληλα, η κουλτούρα της εταιρείας πρέπει να ανταποκρίνεται με τη δική σας για να μπορείτε να συνεργαστείτε αρμονικά.
Έχοντας αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά κατά νου, ας δούμε τι μπορείτε να κάνετε για να διαλέξετε την εταιρεία που θα αναλάβει το SEO σας.
Πώς θα κάνετε την επιλογή
- Θέστε ξεκάθαρους στόχους
Για να βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες πρέπει και να γνωρίζετε τι θέλετε να πετύχετε με το SEO. Για παράδειγμα, θέλετε να μειώσετε το bounce rate της ιστοσελίδας σας; Ή θέλετε να έχετε καλύτερο ranking για ορισμένα keywords; Μήπως η ιστοσελίδα σας φορτώνει αρκετά αργά και δεν γνωρίζετε τι φταίει; Όποιος και αν είναι ο τελικός σας στόχος, θα είναι αυτό που θα σας καθοδηγήσει να βρείτε συνεργάτες που θα μπορέσουν να σας παρέχουν το αποτέλεσμα που επιθυμείτε.
- Συστάσεις από προηγούμενες συνεργασίες
Λογικά αυτό είναι το πρώτο πράγμα στο οποίο θα δώσετε βάση. Και πολύ καλά θα κάνετε, γιατί οι συστάσεις από παλιότερους συνεργάτες θα σας πουν πολλά για την εταιρεία. Οι καλές εταιρείες, φυσικά, δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό να παρουσιάσουν με περηφάνια testimonials στην ιστοσελίδα τους. Μόνο και μόνο το είδος και η φήμη των πελατών που έχει εξυπηρετήσει η εταιρεία στο παρελθόν μπορεί να σας κατατοπίσει σχετικά με την αποτελεσματικότητά της. Επίσης, μπορείτε πάντα να δείτε τις κριτικές στο Google ή να επικοινωνήσετε απευθείας με κάποιον πελάτη της.
- Μην επιλέξετε την πρώτη που είδατε στο Google
Το γεγονός ότι εμφανίζεται πρώτη στα οργανικά αποτελέσματα, δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και η καλύτερη. Ναι, μπορεί πράγματι η εταιρεία να είναι ψηλά επειδή γνωρίζει πολύ καλά το SEO της. Αλλά είναι εξίσου πιθανό η κατάταξή της να οφείλεται σε spammy και black-hat τεχνικές. Οπότε αποφύγετε το να επιλέξετε την πρώτη στην κατάταξη και, αντ’ αυτού, δώστε βάση στις κριτικές και στον τρόπο που λειτουργεί.
Το γεγονός ότι εμφανίζεται πρώτη στα οργανικά αποτελέσματα, δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα και η καλύτερη. Ναι, μπορεί πράγματι η εταιρεία να είναι ψηλά επειδή γνωρίζει πολύ καλά το SEO της. Αλλά είναι εξίσου πιθανό η κατάταξή της να οφείλεται σε spammy και black-hat τεχνικές. Οπότε αποφύγετε το να επιλέξετε την πρώτη στην κατάταξη και, αντ’ αυτού, δώστε βάση στις κριτικές και στον τρόπο που λειτουργεί.
4. Επισκεφθείτε την εταιρεία
Το να γνωρίσετε από κοντά τους ανθρώπους με τους οποίους πρόκειται να συνεργαστείτε είναι εξίσου κομβικό με όλα τα παραπάνω. Εξάλλου, μια εταιρεία είναι οι άνθρωποι πίσω από αυτήν. Επισκεφθείτε την, λοιπόν, και κάντε ερωτήσεις σχετικά με τις αξίες της, τα εργαλεία και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί κ.ο.κ. Έτσι, θα μπορέσετε να έχετε και μια εικόνα για το πώς θα αντιμετωπίσει τη δική σας επιχείρηση.
Αυτά είναι μερικά πράγματα που μπορείτε να έχετε κατά νου. Μην ξεχνάτε ότι το να μπορεί να βρίσκει η εταιρεία δημιουργικές λύσεις, να καινοτομεί, να δείχνει κατανόηση απέναντι στις ανάγκες σας και να είναι υποστηρικτική, είναι επίσης πολύ σημαντικά στοιχεία.